Men Fredag då..

Jag är ledig. Borde egentligen sova och vila bort den här förbannade förkylningen. Hursom så känner jag mig faktiskt mycket bättre idag. Känns top notch!
Fast. En rolig grej är att folk vill kurera sig så fort som möjligt för helgerna, då man oftast är ledig.
Men jag vill kurera mig (och det har jag velat hela veckan) så jag kan jobba i helgen. Katching!

Känns rätt gääj att jag ska avstå från mina bästisars inflyttningsfest nästa helg. Men anywho, lär ta igen det senare framöver.



Nu ska jag rulla in mig i duntäcket, vara glad över att jag inte heter Vanita, försöka bli av med snoreriet, känna tacksamhet för att vara frisk ibland åtminstone, ringa Andreas ska jag nog också ta o göra, utöka minnesförrådet i huvudet, samla rösterna och göra en liten symfoni, sluta hosta upp lungorna, se till att ligga spikrakt snett åt höger, använda fantasin till att tänka på något som får en att domna bort i högra hjärnhalvan, nocka mig själv med tankarna inuti huvudet för lite sömn.

Nåja. Kan säkert inte åstadkomma allt här ovanför. Men ska försöka. Ska även försöka hålla den här fucking jävla bloggen i liv. Då jag har fan en hel del läsare, även fast jag inte rört uppdateraknappen här inne på sheita-länge.


Hoho. Ha en bra dag då. Puss och kram, skum banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0