Whoaaa attentionwhores!

Att bokstavligt ha tuttarna under hakan, urringat, kortkort hela dan,varje dag.... Aldrig hört talas om less is moore?! Och idomin? Nää fyfan. Skooona mej!
Jag tänkte på en sak. Alla 18åringar som pumpar in silikon. Vart får dom pengarna ifrån? Ramlade dom ner från himlen och dom lyckades ha icakassar med sej, PRECIS just då?
Och en sak till bara... Förstår dom inte att man ändå måste göra om ingreppet efter ett par år? Ett par kilo gelehallon håller inte i sekel. 

Idag vill jag tacka personen bakom mjukisbyxor och hoodtröjor! Ibland önskar jag att jag vore så cleaver och kom på något så bra.
Men heey, jag har ju kommit på en hel del andra saker.

En sak jag hatar idag är uppblåsta miffon som borde ha lite mer vett bakom pannbenet än stora egotankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0