Knullskvaller på ICA.

Minns ni när jag berättade om puss & snusk världen tidigare?
Den lämnar aldrig mitt psyke. Jag kan inte ens gå in på ICA utan att äckeltramset ger mej en snygg fecaslap.

Där står folk och gottar sej i knullskvaller från helgen, precis som i en påse lördagsgodis.

Är man inte nunna, så får man helt enkelt vara rak i ryggen och låtsas som att man är både blind och döv. Jag vet inte hur det är med er, men jag vill inte höra om andras orgasmer och sexställningar på offentliga ställen.

För i hålor som dom flesta städerna här i Sverige, så har din granne oftast mer koll på vad du har gjort dom senaste 48 timmarna, än vad du själv har! Sad but true..

Nunna? Jag tänkte precis komma till det.. En nunna har sitt kloster och var inte ute och drack Cuba Libre, stötte på servitrisen och spydde på krogtoan. Utan det var den 29årige hunken som bosatt sej i en schysst lya i din trappuppgång, som fick hem sitt 5i3 ragg ändå efter Lördagskvällens bravader. (Varför gjorde gud grannlägenheter så lyhörda?!)

Och han är en utav många som hamnar i knullskvallret Måndagseftermiddag på ICA. Hursomhelst inom loppet på 0,2 sekunder har snacket om hunken och hans tuttfia spridits och vad/vem/när/vart han småpysslat med i Lördags sej från chipshyllan till mejeriavdelningen.

Och där står du och jag. Vi. Och TVINGAS höra på kyss och knull samhällets senaste händelser. Ibland tror jag att skvallerhönorna medvetet höjer rösterna för att vi "don´t-give-a-shit"-svennarna ska få plågas.
Och vi som trodde Facebook uppdaterade en med allt. Glöm det, besök ICA eller det lokala fiket någon dag efter...

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar å höra när folk snackar sådär ute, för oftast är ngn granne eller ngn som brukar åka med samma buss.. haha

2009-03-17 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0