Slutkörd på vibbar.

Jag har så elaka MSN-hoes. Dom vibbar alltid sönder mej. Nu söker jag nya!

Krav följer här nedanför.
Du ska vara minst lika störd som jag. Du måste älska att nörda dej så mycket så
att du framstår som rätt frän ändå. Du ska ogilla spindlar och andra ludna äckel.
Du ska veta vad du pratar om och inte vara alltför ego. (Egoplatsen är redan tagen av mej i alla relationer).
Du får helst inte heta Bush i efternamn, dels för att jag hatar George och dels för att jag skulle antagligen inte kunna ta dej på allvar. Och som sagt jag gillar inte håriga äckel.
Och du ska kunna acceptera att jag är den enda som får vibba i våra MSN-konversationer.

Och just ja, du lär vara fulsnygg. (Då får jag mycket tidsfördriv om att kunna bestämma mej om du är ful eller snygg.. Och eftersom du är FULSNYGG så kommer jag vara sysselsatt resten av livet).

Tack på förhand!


OBS! Bilden har absolut ingenting att göra med inlägget.

Kommentarer
Postat av: Connie

Uppfyller jag kraven? :P

2009-03-03 @ 09:54:07
URL: http://connieee.blogg.se/
Postat av: Erik

med håriga äckel menar du kurder å apor och sånt? /Erik

2009-03-03 @ 17:35:53
Postat av: Erik

2009-03-03 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0