Blablabla!

  • Synd att man inte kan skrika i sin blogg. Skulle fan behöva det... Bara skrika ut lite ilska och frustration. Jag får väll gärna komma till helvetet, jag kommer vara fett välkommen dit sen, efter det här livet. Eftersom jag sagt att det inte finns nån gud. Och nej det finns ingen gud! Varför skulle isåfall lilla Engla och tusentals barn bli bortrövade? Krig? Djurplågeri? Listan kan bli galet lång, men jag antar att ni hajjar vinken? Såå, är gud för slö, eller för busy för att bara ordna så allt blir bra? Eller blundar han för svälten och alla andra eländen i världen? Fattigdomen och sjukdomarna? Klart man måste vara rätt busy om han ska se till att dom som har det bra, ska få det ännu bättre.

    Tänkte på saker jag vill hinna göra i mitt liv... 

  •  Sätta Persson i en GI-diet. (Han lär ju vara en av orsakerna till svälten här i världen.)
  •  Ge Michael Jackson en ny näsa. (Endast pga medlidande.)
  •  Smälla till Bush på käften. (Han förtjänar det!)
  •  Tänkte rycka Saddams muscha mothårs, men han är ju död. (Tur att han är död... )
  •  Ta ner Gynning på jorden igen.  (Hon ska få betala min hörapparat.. Bara jag som får ont i öronen utav henne?)

To Be Continued...

image124




Du talar i metaforer, älskling..

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla klockrent du skriver =) nu fick du mig att påminna mig om att ja lär kräva skadestång av Grynning. haha.. puss

2009-03-02 @ 10:16:28
URL: http://connieeee.blogg.se/
Postat av: angelica

jag tror inte heller på gud. Men en sak har jag lärt mig och det är väl det att gud gav oss fri vilja och att de typ är upp till oss hur vi väljer att använda den. därför finns det så mkt elände i världen.

låter det bra? =p

svar: ja visst e hon söt:D

2009-03-02 @ 13:28:05
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0