Kahlua @ work

Ibland så har dagarna sina glimtar på arbetet..


----

VikingLine´s bussen har hämtat passagerare från båten och stannar till för att äta på restaurangen.
Jag ska servera mat längst ner i lokalen och är på väg tillbaka till köket.

Kille från bussen - Stumpan! Ska du med till Gävle ikväll eller?
Jag - Nej det ska jag inte..
Busschauffören till killen - Men om DU ska med bussen till Gävle, så får du skippa snacket och tugga på din snitzel, för jag väntar INTE!

----



Jag står i kassan och det är mycket folk. Rätt långt bak i kön hör man hur två killar är snorfulla, ranglar och skrålar.
När det är deras tur, står ena killen med armen runt axlarna på sin kompis.

Killen - Urschäkta. Har ni starköl eller?
Jag - Nej, det har vi inte.
Killen - Men vi schka ha två stora stark...
Jag - Men vi har ingen stark öl. Antingen så får ni ta något annat eller så får ni kliva ur kön.
Killen - Men vadå...? Är du bög eller?
Killen hänger fortfarande på killen och skrattar.
Jag - Nej, men det ser ut som att du är det!
Killen släpper genast taget om sin killkompis och sträcker på sej.
Dom beslutar sej för att ta en läsk.

---


Kommentarer
Postat av: Jiant

haha klockrena kommentarer :D

2009-04-01 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0