Vill, vill inte...

  • Vill sluta röka.
  • Vill lära mej att inte tro att alla jag träffar, är idioter.
  • Vill sluta sova på höger sida. (Får så jävla ont dagen efter!)
  • Vill slippa ha nikotinbegär. Och koffeinbegär.
  • Vill ha sovsällskap typ varje natt.
  • Vill inte känna mej usel var och varannan dag.
  • Vill inte sluta vara bitter. (Typ det enda roliga i mitt liv.)
  • Vill inte att Fie ska bo så jävla långt bort.
  • Vill inte att snö borde existera.
  • Vill inte trampa runt i mina skor en enda jävla fittdag till.

jagharingenjävlasjälvdisiplinochjagärenavfåsomvågarsägaomsejsjälvaatt
jagärheltjävlakördbakompannbenet.
Japp det är svinjobbigt att läsa sån text. Men jag tänkte till lite extra, att om jag skrev ihop det i en enda lång smörja så kanske du kommer ihåg och lägger märke till vad jag skrev.
Bla bla bla bla. Habidabidu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0