Vem har sagt att det är lätt att sluta röka?

Marco säger:
vill du köpa prince limpor
Sofie - Jag vill röka. säger:
Nä, jag försöker sluta röka.. Serru!
Marco säger:
sluta inte
Marco säger:
det e bra o röka
Sofie - Jag vill röka. säger:
Va?
Marco säger:
javisst
Marco säger:
tänk dig en cigg i handen när man har en öl i andra handen
Marco säger:
tänk dig på en fest o massa dricka överallt klart det e sköönt att ha en cigg då i handen
Sofie - Jag vill röka. säger:
Du hjälper mej knappast..
Marco säger:
tänk på det positiva i ditt rökande liv
Marco säger:
visst har du haft det skojigt
Sofie - Jag vill röka. säger:
Du är så jävla elak.  
Marco säger:
snälla sofie alla vet att jag e snäll
Sofie - Jag vill röka. säger:
hahaha...  
Marco säger:
jaaa ska vi säga så här att du kommer till stan så tar vi en cigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0