Pillevinken at once.


"Hej, jag heter Glenn och är sjukast i komunen".





Här är ett av många bildbevis på att Glenn inte har växt upp ännu.
Tyvärr, så fick dom sura 3åringarna till höger om plastbilen, som stod i kö för den delen,
inte plats på fotot.
Vad fick vi lära oss utav detta? Jo, Glenn gör precis VAD han vill, NÄR han vill.







Pillevinken och bitchen. Jag har inte så mycket kvar att säga om den här bilden...
Ni ser kärleken i hans ögon, va? Ska jag vara ärlig så tror jag att han sitter kvar i
samma position, samma ställe, än i dag.... Typ som Ferdinand under sin korkek.






Glenn ska ju givetvis vara mycket tuffare än oss vanliga svenssons.
Han skulle aldrig få för sej att köpa en normal tändare....








Här ville vi ju ha med nörden i bakgrunden. (Enda andledningen till att bilden togs).
Men Glenn stoltserar glatt och gestikulerar med händerna om hur stor rumpa 
han egentligen vill ha.







Observera dock att det här är endast en slentrian.





Sofies Efterord :  Gosnos! That´s all I need to say! :D

Kommentarer
Postat av: Pillevinken

Ja jo men alltså jag är väl rätt normal ändå... Man kan ju liksom inte göra sig fin alltid...

2009-01-13 @ 19:13:52
URL: http://pillevinken.blogg.se/
Postat av: Danne

Sofie! jag är inte förvånad över att du kan hitta på något sådant!!! =D Längesen man såg till dig ute.. Ölrace någon kväll???

2009-01-13 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0