Sliten as in sliten?

Oj oj oj OJ!!!
Sällskapspel, trevligt folk, alkohol, hamburgare, godis och lite sjuk humor.
En sjukt bra jävla Fredag.
Jag lovade igår på fyllan, att jag skulle rida idag också, vilket grannarna påminde mej om..
Försökte slingra mej ur eftersom jag inte har suttit på en häst på flera år.
Och det blev barbacka också... Fatta att någon kommer ha träningsvärk imorgon!!

Och nu ska jag slänga mej i soffan och bara koppla av.




Kan inte du bara hålla käften? Dina konversationer blir mycket mer intressantare då.

Kommentarer
Postat av: Pillevinken

Tisdag tisdag... Vi fixar det den här gången... Hell yeah

2009-01-11 @ 21:09:04
URL: http://pillevinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0