Sexabstinens?

Ehm. Jag började inleda en vadslagning med Andreas över en snabb poker runda. Jag förlorade, förlorade och förlorade. Till slut var jag så less att jag sa : Förlorar jag den här dealen också, då ska jag inte ha sex på ett år!

Sagt och väl spelat. Så lik förbannat förlorade jag. Vi diskuterade saken över en cigg ute på bron. Jag anser att man skulle klara av att vara utan sex i ett år, piece of cake! Kanske inte lätt som en plätt... Men.
Man skulle ju ändå klara av det. Det är ju inte så att man stänger in sej i en garderob om 4 månader, skakar och pratar snusk med sej själv. Jag tror inte man kan få sexabstinens! Men man skulle antagligen vara grymt stolt över sej själv om man klarade det.




Och om inte annat så slipper man den här godingen för ett tag.

Kommentarer
Postat av: Pillevinken

Åh en sån stol har jag alltid velat prova =P

2009-01-07 @ 11:45:51
URL: http://pillevinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0