Kahlua Vs Pillevinken.

För ungefär 10 minuter sen tog jag min sista ciggarett. Jag och Glenn ska köra peptalk med varann och hålla oss långt ifrån våra bästa vänner. Japp, nu är det dags att sluta.
Den goda kaffe & cigg kombinationen är slut. Nu blir det kaffe och påtår. Eller kaffe och en morot...?
I don´t know men nu är dom rökfyllda dagarna OVER! Och vi ska klara det här, oh yes we will.

Jag känner på mej att det kommer bli en del bittra inlägg här framöver men ni får ta det med en nypa salt. Eller en nypa socker... Eller vafan det är man säger.

Jag kom precis på en idé. Om någon av oss två skulle förlora och falla för frestelsen... Då måste vi ju ha ett straff.
Ska ta och kuckilurera på straffbiten ikväll...

Eftersom idag var den sista dagen för att få röka. Så la jag fram att man lär ju blossa som fan just idag. Glenn höll inte riktigt med, utan tyckte det lät dumt. (Kan förstå hans reaktion också).
Anywho, nu tänker jag göra en jämförelse. Om vi säger att du inte fick ha sex efter idag. Då skulle du knulla som en kanin just idag. Har jag rätt eller rätt? =P



Det gick inte till såhär. Skön bild dock.








Men nu är det fimpat!
Adjö till den sterila framtiden, svarta lungorna, rökhosta, nikotinbegär och allt vad det heter!





Sitter ni fortfarande och funderar över rubriken? Pillevinken?
http://pillevinken.blogg.se/ 
Där kan man säga att poesin har fått sej en egen blogg. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Pillevinken

Du söta lilla rara du... vi måste komma på något grymt straff och sätta en ny dag... helst en dag snart... vi ska fixa detta tillsammans lr hur hjärtat?

2009-01-08 @ 23:00:59
URL: http://pillevinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0