Flummkrig med mina egna sjuka tankar.

Ibland så förstår jag inte vart jag får allt i från. Ibland så blir jag rädd för mej själv, att det finns så sjuka tankar bakom mitt pannben, typ undangömt bakom min svarthåriga topp. Nu har jag precis pratat med Fie och jag typ garvade konstant i 20 minuter. Ibland kan jag typ bara se sjuka bilder framför mej och bara garva. Eller typ när man sitter alldeles själv nedsjunken i soffan, zappar lite på tvn och fastnar vid 2 n a half men. Och man kommer på sej själv sitta där och småfnissa eller garva till dumma skämt. Kom ihåg att man sitter där helt ensam. Det måste ju vara ett bevis på att man fullkomligt är sjuk i huvudet?

Och nu så sitter jag här med laptopen i knäet och funderar vad jag ska ha i görningen. Jag är på bushumör! Undrar om jag ska gå o hälla vatten i brorsans nacke... Fast det gjorde jag förra veckan. Oooh jävlar vad arg han blev! Slutade med att jag låg på golvet helt dyng blöt och skrattade så jag fick mag knip. Dont mess with Simon. Det var min läxa för den dagen... Dock är jag sjukt sugen på att göra det igen.. JAg kanske vinner den här gången?
Nu när jag tänker på alla bus streck, så kom D upp i tankarna. Fan va kul vi hade ihop. Vi var som två barn som bodde ihop och hade antingen nudelkrig eller gömma skorna på kylskåpet när den ena skulle iväg på jobb. Ja det var tider det.

Eller när jag och Fie hade våran kasta-saker-på-varann-period. När jag hotade i luften att kasta hennes favorit tändare åt sjuhelvete, då får Fie ett ryck och tar den ifrån mej och kastar bort den själv!
O jävlar vad vi garvade...! Den ligger nog kvar under altanen tror jag...

En annan sak jag tänkte på nyss var att det gick ett program om stora snoppar. Typ snubbar som hade silikonfyllt sitt heligaste. Och daaamn dom var så stora att man knappt kunde se vad det var för något. Den ena var värre än den andra. Man liksom bara... Gapa stort!
hahahaha.... Fan va sjuk jag är.


Fie fjällfox. Det var nog höjdaren idag.

Nu ska jag stänga av den här lilla mojänglådan. Och brottas med mina egna tankar i verkligheten.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. go simon go simon!!

Kan tänka mig att han vart lite små sne av vatten i nacken =D



Fie e bra rolig hon. Dumt å kasta bort sin favvo tändare liksom. =D



hahaha!!

2009-01-29 @ 10:14:17
URL: http://connieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0