Upp och ner.

Allright... Nu har jag kommit underfund med en del saker. Man ska INTE lita på blonda killar. Blondinskämt kom upp utav en anledning, right?
Jag har mina gränser, men tydligen har jag inte målat dom tillräckligt mycket! För dom flesta verkar bara förbise dom. Eller så är dom färgblinda... Hoppas på det sistnämnda, så man är tvungen att ge ut en chans till. För jag är ju så fruktansvärt glad när den där jäveln är i mitt liv.
Något som jag inte heller förstår är att jag går på samma skit om och om och om igen.
Och allt snack om att jag skulle betyda så mycket för honom, verkar ju bara vara luft. Jag vill nog inte inse att han ljuger mej upp i ansiktet.

För det måste ju vara så.. Att han ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0