Önskas det kuk ikväll...?

"Nej tack, Shakespeare!" (Ni får ursäkta stavfel om sådant uppkom, jag orkade faktiskt inte googla det).
hahaha... Jag dööööör. Raw på 5an tidigare ikväll.

Magnus Betnér for president säger jag bara! Vilken kung han är!
Det han tog upp med aborter var klockrent.
-Om det var killar som föder barn skulle det inte vara samma liv som när tjejer gör abort.
Det skulle fan finnas en Drive trough för abort!
-En cheeseburgare och en galge tack.


God have mercy....


Anywho, nu känner jag mej totalt less på det här med att skriva. Skrev ett mils långt blogginlägg tidigare. Och när kampen med tangenterna äntligen fick sitt slut och när jag skulle läsa igenom det en gång till för att sedan trycka på publicera... Så... Nä. Jag kan fan inte förpesta mina läsare med så mycket ilska och frustation över världen i allmänhet.
Ni skulle må så dåligt då. Så jag besparar er från mitt starka, bitterfittiga ordförråd för ikväll.

Nu var jag väll snäll... Visst?

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0