MSN-konversation.

Två fucktards kommunicerar prydligt.




Sofie säger:

du är min HOE!

The Mac. säger:

nej

The Mac. säger:

du har feel

The Mac. säger:

du e min snyggslyna PUNKT

Sofie säger:

ja får hjärtattack och andnöd!

Sofie säger:

Ta fan inte mina ord sådär!

The Mac. säger:

hahah

Sofie säger:

Ditt mongo...

The Mac. säger:

bråskpanna

The Mac. säger:

RÖV?

Sofie säger:

Idiot-äckel-luder!

The Mac. säger:

hahaha...ja har blivit kallad idiot äckel och luder men aldrig på samma gång

Sofie säger:

hahahha...

The Mac. säger:

du e en klass för dig själv babe

The Mac. säger:

HADE DU DE KUL PÅ JOBBET IDAG ASSFACE?

Sofie säger:

HEJ JAG KALLAS MAC OCH DET ÄR ETT ANNAT NICK FÖR CAPSLOCK-HORA

The Mac. säger:

hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0