Människor kan inte överleva utan chips.

Nä, så kanske det inte riktigt är. Men jag skulle inte kunna tänka mej ett liv utan dom salta jävlarna! Och jag har alltid varit så hopplöst in love med sourcream and union chipsen. Men förra sommarn, svek jag dom. Jag fattade tycke för Hoilday chipsen!
Fast jag hade ett stort, jävla drama hela förra sommaren. Jag kommer ihåg att jag och stackars Fie sprang runt i nästan varje affär för att leta efter dom där jävla Holiday-chipsen! Och under någon månad verkade dom inte finnas någonstans!
Och nu när jag kom o tänka på dom... HUR kom det sej att dom var spårlöst försvunna?




Tack en massa till Natty som förde liv till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0