Jorå såatte jag tänkte på de hära va...

Hur ska man bete sej efter att man blivit dumpad? Ska man ta de lugnt eller ska man ge sej ut på jakt efter heta one night stands? Alla fungerar ju tydligen olika. Hur faaan gör man? Hur kommer man över "idioten" lättast? Jag har då fan ingen aning om hur man gör processen minst smärtsam. Man kan väll inte komma över kärlek genom ha sex? Det låter faktiskt lite konstigt i mina öron... Trycka i sej tonvis utav chokladglass och kolla på Pretty Woman med näsdukar? Nä det låter ju inte heller så jävla briljant...
Hur ska liksom socker och fett kunna få det att kännas bättre? Eller vakna upp bredvid en snubbe som man inte ens kan förnamnet på? Ehm... Finns det något mer typiskt komma-över-exet-och-må-fucking-great-tips?
Ut o springa och spana på granar och stenar? Nä, genom svett kommer fan inte dom djupaste känslorna med ut ur kroppen och hjärtat.

Sen tänkte jag lite mer på speciella saker som gör att en person dras till en annan. Det är det ju alltid ett jävla kackel om.
"Snygga lår, då kan en brud få mej på fall... Eller ett fint leende... Eller en schysst rumpa, så är jag så gott som hennes!"
"Kastanjebruna ögon och jag smälter! Eller schyssta bröstmuskler och han ska vara lååååång..."
Cut the crap. Önskelistan surras det så sjukt mycket om.
Men hur är det egentligen med dom här, big no no? Ingen snackar om vad som gör en mest avtänd eller sjukt ointresserad.
Och eftersom det inte snackas mycket om sånt, så tänkte jag dra upp det här. (YES! Jag är på krigsstigen igen. Mohaha.)

Hår! Det är ett så jävla stort nej-du-kommer-inte-ens-i-närheten-av-min-kvinnokropp.
Varför kan inte killar raka sej?! Hur jävla mysigt är det att krypa upp i någons famn och veta att bakom det där tygstycket så finns det hår! (Ni som inte har fattat det än, så menar jag hår på bringan, raggarsträng, hår under armarna etc etc)
Varför är killar överlag så fega att dom inte vågar ansa lite här o där? Jo för att dom tycker det är omanligt!
Kom igeeen! Det är 2009 och inte stenåldern!
Och för guds skull! Jag är så less på killar som inte kan hålla sina ögonbryn i styr. Tycker dom själva att det är snyggt med ett M i pannan?



Det här är ej okej. Yuäck!







Lyckligtvis gäller inte det här alla killar. Som tur är. Thank god! Annars hade jag garanterat varit lesbisk vid det här laget....





Så vart ligger den mest saftiga fylleköttmarknaden förresten? Är sugen på lite jakt...
Uppsalabor är välkomna att tipsa. Ni andra också för den delen... Där uppe i Jukkasjärvi kanske det finns some good meat...? Eller nere i Trellersborg för all del...
Nu när jag ändå är på g, så tycker jag att det är avtändande att bli raggad på. Har ni tänkt på det nån gång? Det är ju faktiskt fan så mycket roligare och mer hett att ragga själv.

Kommentarer
Postat av: Monkey-boy.......tuffsen

jaha ..där rök den chansen =(

2009-02-03 @ 23:14:09
Postat av: filip

hahahahaha gumman. fan va roligt inlägg du skrev! Nu vet jag också att jag inte ska ragga mer på dig.. nu är det din tur att jaga sweety! hihi puss!!!

2009-02-03 @ 23:14:54
Postat av: Viktoria

ja tycker det är snyggt med lite hår, inte för mycket men lite är ju ok!

2009-02-04 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0