Jag är ett ascoolt tidsfördriv.


Jag är ute på rajjrajj med bästisen, iklädd i baggy´s och sneakers! Måste ju bara
arkiveras i bildformat. (Dock fick inte sneakerserna plats i spegeln. Dom
borde skaffa större speglar!)

Vadå? Det är såhär jag ser ut i fullt normalt skick. Jag kan
inte kontrollera mina läppar, det är därför jag kysser grodor också.
(Jag hoppas ju iochförsej att dom ska bli prinsar, men dom
blir bara paddor, tyvärr!)


(Nej, Nokia hade inte råd att sponsra sina egna mobiler med blixt.)
Jag säger som dom tunga grabbarna i förorten! -Blaaang blaaang, mfuckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill bara pussa på dig när jag ser den bilden när du gör crazy lips ;) <3

2009-02-24 @ 20:58:09
Postat av: Anonym

jag vill bara pussa på dig när jag ser den bilden när du gör crazy lips ;) <3

2009-02-24 @ 20:59:12
Postat av: din enköpingsbabe =)

om du hade varit kille hade jag faaan blivit kär alltså =D

2009-02-25 @ 00:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0