Bör ej läsas! Sjukt jobbigt inlägg.

Det som kommer nu är endast att sjukt tråkigt tidsfördriv. Det behövs inte läsas och bör inte läsas. (Det finns roligare saker än det här att göra, du bör återkomma när ett mer blablarikare inlägg dyker upp. Vilket lär bli ganska snart hoppas vi.)


Here we go... Idag var jag på det nya jobbet och skulle gå igenom litegrann innan jag börjar min första dag, som är på Fredag btw. Fredag den 13de. Jag klarar det va? Visst?
Det gick förhållandevis bra. Dock lite nervös, för att det verkade rätt invecklat med deras Dagens... Ehm, men jag lär klara mej igenom detta. Ska dock bli skönt, för dom har inte alkoholtillstånd, så stammisfyllon slipper man ju. Yey!

Klaga inte på mej nu, jag sa att det var ointressant från början. Men eftersom ni ändå har pallrat er igenom dom här raderna så kan jag ju bjuda på en sjukt rolig tjuvlyssnat, som belöning.

Roslagsbanan mot Österskär, Täby

Tjej 1 ~16: Vad blir det till lunch idag?
Tjej 2 ~16: Minns inte, men tror det blir bondomelett.
Tjej 1: Bondomelett? Är inte det typ en sexställning för bondar...



 


Kommentarer
Postat av: Filthee

HAHAHA bond omelett :P

2009-02-10 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0