När blir det Du & Jag..?

Jag vill resa utan att packa resväskorna, sova i bilen eller på marken, grilla och korka av någon öl på stranden, dricka shots och göra roliga grimaser, äta fina middagar och springa ifrån notan...
Ligga kvar i sängen en vecka och prata om det mest onödiga, stirra upp i taket och blunda ikapp med våra ögon. Känna din hand i min och viska ett par betydelsefulla ord.
Kanske inte varje vecka, men du fattar grejen.
Nångång ibland.

Bygga ut kärleken som är grundad på attraktion, diskussion och passion. Och några kilo respekt. Och om det finns osanning där vi är, då vill inte jag vara med!

Du tycker om mig  för att jag är som jag är. Jag behöver det där lilla extra. Jag är krävande, lojal och ödmjuk.
Fantasifull, livfull, kraftfull, kärleksfull! Det är du som jag behöver för att vilja ha mer utav detta allt.

Vill styras utav känslor, även fast mycket är fastspikat uppe i huvudet.

Vill träffa denna någon som kan släppa allt, falla, trilla och bli yr och samtidigt alltid ha en strävan efter att  få komma närmare.

Vart är du, älskling? 

Min längtan är total och överallt!



Kommentarer
Postat av: Joonas

haha, vilken tur va ;)

2009-04-14 @ 19:57:46
URL: http://ettlivenchans.blogg.se/
Postat av: Roger

Älskling jag är ju här.... MSN:[email protected]

2009-04-20 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0