Alkoholfylld helg och vårkänslor.

Jag  och Kim satt på en uteservering i Fredags nere på stan med en varsin öl och sen grillade vi med gänget i Lördags. Snacka om sommartecken. Eller vad man nu ska kalla det. Hursomhelst så har man bott i sina solglasögon för att det har varit kanonväder hela helgen.

Och en festlördag med gänget, vad är det utan ett sällskapspel? Vi har som mer eller mindre, en tradition att köra ett spel som heter Hon blev slukad av vargen. Där man delar upp varann i lag och tar en bricka där det står ett ord som du ska förklara för din vän i samma lag på 30 sekunder.

Millan ska försöka förklara förklara Kebnakaise för mej och hursomhelst så får man faktiskt hjärnsläpp utav det där spelet.

Millan - Vad är Sveriges högsta berg?
Jag ser ut som ett frågetecken.
Millan - Det börjar med något som man kan äta!
Jag - KEBABNEKAISE!

---

Millan och Andreas är i samma lag och Andreas ska förklara idiot för Millan.
Andreas pekar på Rikard och säger  - Vad är Rikard för något?!
Millan - IDIOT!!

----

Och man får ju inte nämna ordet som står på brickan men Kim försa sej litegrann.

Kim ska förklara Gräsklippare.

Kim
- Jamen, det är en såndär som du klipper det gröna med, där ute!

----





Tur att jag hade kameran i närheten... För visst sitter hon liiiite cp?






Bakom mina solglasögon kan jag va mej själv...





Over n out, hustlers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0