Im back...

Ja lugn med applåderna... I know youve missed me...

Okej? Idag står ingenting rätt i tankeverksamheten. Och det var ju inget nytt.. Host.. 
Så? Vad har miss Jansson kommit underfund med dom senaste veckorna?
Att killar är idioter? Inte heller något nytt... Att alkohol försämrar synen? Nytt? Nej...
Att fyllekäk minskar risken för bakfylla? Sant men inte något nytt.
Att bloggar är överskattade? Nja, inte något nytt, men det ligger något i det...
Jo en vettig sak har jag lärt mej, att inte lita på en jävel innan man vet vad dom går för.
Jävla falska fittor... Så jävla less på brudar som inte kan stå upp för sej själva,
och i slutändan skyller ifrån sina egna snedsteg på umgängeskretsen.


Livet skulle ju börja efter 20!! Faaaen... Vad har jag gjort för fel?!



Men däremot har jag hittat en helt ny kärlek. Tuggumin! Nu snackar vi om min feta nya kärlek. Dom finns alltid där, dom är billiga, håller ett tag, spottar ut dom när man är less på dom, sen bara att ta ett nytt och de allra bästa är ju att man får så många. Bubblegum is the shit!


Har börjat sett över mitt liv. Så många männskor som bara försvunnit på senaste tiden. Saknar vissa, och en del mår man bättre utan. Och sen så har det faktiskt tillkommit ett par riktigt fina stjärnskott till mitt liv. Och jag är så glad att jag äntligen har funnit my bitches :P Alexandra, Vera och Conny är ju bara en del utav dom. Thank you god !



Ska försöka att ge liv åt min blogg igen. Så håll utkik...


Over n out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE YA BABE<3<3

2008-09-26 @ 20:36:21
URL: http://ajja86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0