Ännu en dag avklarad..

I det här tråkiga jävla piss o skit samhället. Börjar hamna i en rejäl svacka. Där allting bara är svart. Undrar egentligen hur ordinary people lyckas hålla humöret uppe. Hur bär dom sej åt? Vad är den hemliga kryddan i svensson vardagen? Jag håller på att gå in i väggen. Jag VILL gå in i väggen. Jag vill vakna upp nånstans där jag inte gick och la mej kvällen innan. Jag vill helt enkelt ha lite variation. Och inte bara lite heller. Utan mycket!
Hur tusan ska jag bära mej åt? Hjärtat håller inte sin form, det går just nu i tusen bitar och skaver mot själen.
All skit som jag lyckats stå ut med, kommer och jagar mej om nätterna.
Det där dagliga leendet som man bär utåt, försvinner när man till slut är lonely, som alltid. Även fast själen bara skriker om att få synas, höras och kännas. Så lyckas ett brett leende gömma allt det verkliga.



Alkoholabstinens. alkoholabstines. alkoholabstinens. alkoholabstinens alskoholabstinens. alkoholabstinens. alkoholabstinens. alkoholabstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0