Uppmärksamhetshora.

Bloggandets makt har lämnat mina fingrar. Ser ut som ett frågetecken, och slutar aldrig fundera på vad nästa vettiga sak är, som kommer upp i min fullprintade hjärna. Men å andra sidan så tänker jag röka upp mina intelligenta hjärnceller, så slipper man fundera hela jävla tiden.
Idag hade jag tänkt göra något utav just min dag, men några rökpinnar och kaffeslask var det som fick hålla mej sällskap. Högsta önskan idag är att det ringer en vettig person på telefonen och snackar lite smaskigt skvaller, skrattar mellan vart femte ord ungefär, pratar på nån charmig dialekt... Rikard, känn dej träffad. Make my day!

Nikotinet skriker efter mej...



So long!
Over n out...
 Hasta la vista...
Fuck you later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0