21 Oktober

Så tråkig fick min rubrik bli idag. Kom inte på något kreativt, men rubriken är ju sann. Det är en huvudsak åtminstone!

Nu ska jag berätta en del för er alla som är idel i örat. Jag har inte träffat min familj på någon månad. Och när vi hade familjemiddag i Söndags och när mamma fick syn på mej när jag klev innanför dörren.
Så är det inte ett hej man får, utan hon kommer fram med ett stor leende, och smeker på min mage. Jag har sagt till henne tusentals gånger att jag inte är gravid. Men hennes vilja är där och spökar tror jag. Eller så vill hon väll bara påpeka att jag har lagt på mej en liten kagge. Don´t know... Men hon ska alltid envisas om bebistjatet.
Och jag som är singel som en nunna. Så hur ska det här gå?

Kaffe, cigg, alkohol. Det är sakerna som får världen att gå runt.





Får nästan sockersjukan när jag tänker på honom. Den där Rikard. :)

Kommentarer
Postat av: Rikard

:-) du är sötaste

2008-10-22 @ 01:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0