En tråkig bloggning.

VARNING! Bieffekter utav att läsa dom här raderna kan leda till tristess.

Dom senaste timmarna:
Kom inte i säng förrän sent inatt. Valvaka var det ju inatt, ska det behöva vara år 2008 för att usa äntligen ska få en mörk president? Dröjer väll ett par hundra år tills en kvinna har den platsen också. Congrats, Obama.
Och nu vidare till mina ilands problem. Idag vaknade jag rätt sent, var inte ett dugg sugen på frukost(as usual). J ringde så vi pratade en stund, sen dör telefonen. Tappade även kaffepulver på halva bänken. Rätt irriterande. Skulle hälla upp ett bad också. Det var höjdpunkten på den här usla Onsdagen! Typiskt att varmvattnet tog slut när jag skulle skölja ut håret. Vad mer? Skulle göra en omelett och när jag skulle peppra och salta, så lossnade locket på saltkaret. SKITKUL. Verkligen. Åååh. Blir så less. Efter det så har jag legat under täcket, varvat mellan att gå ut och röka och sedan tillbaks under täcket. Rädd för att jag ska bli straffad något mer.

Förresten så var jag och mötte mina käraste vän Alex i Måndags och Maria och hennes två små änglar. Vilket var väldigt trevligt, synd bara att det blev en så kort stund. Träffade även mamma, för att lösa ut alla smycken som morfar hade pantat. Det var så mycket minnen som väcktes till liv när man fick se alla smycken igen. Vigselringar, guldkedjor, guldörhängen och en hel del mer. Tänk vad materiella saker kan betyda egentligen.
Mamma ville även in på Telenorbutiken endast för att kika. Slutade med att säljaren Fredrik hade sålt på henne ett barnabonnemang till lillebrorsan, en mobil-laddare som går på vanliga batterier och självklart den nyaste sony ericsson telefonen. 5 megapixel kamera, 8gb inbyggt minne. Sotis? Nä. Verkligen inte. =P

Jag tror att jag kan dö utav min mensvärk snart. Den äter liksom upp mej inifrån. Usch vad jobbig den är. Typiskt att den ska ge ett sånt förbannat choklad-mat-socker-fett-glass-chips-ostbågar-sug också. JAG VILL HA ALLT SOM ÄR ÄTBART.

Puss så länge.

-----------------

Uppdatering no 2! Är bara tvungen att utöka det här inlägget.
J ringde precis, snackade lite allmänt, sen kläcker det puckot ur sej, att han har nyss köpt pizza! Plus att han hade varit och handlat vaniljglass med chokladsås. PLUS mina favorit chips och dip. Och inte råga på allt har han köpt ostbågar också! Bara för att jag har tjatat om ostbågar så länge. Attans. Det är JAG som har mens, inte han.

Varför har dom inte hemkörning på såna här saker?
 "Ja, hejsan skulle vilja beställa två påsar ostbågar för hemkörning".
"Okej, kommer över om 15 min, en kvart".

Det är min nästa affärsidé. Starta ett företag för att köra hem sådana här saker! Plus ett rullande systembolag, tänk att bara öppna dörren och där står nån med en platta öl, betala, gå in, knäcka en öl.
Jag är alltför smart ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0