RUBRIK

Idag när jag vaknade, så kollade jag i spegeln utav en ren reflex. Och det var det värsta knullruffset jag har varit med om på länge! Men ändå så hann jag tänka ett par snygga tankar om mej själv. Ja, idag började den bra, den här dagen! Somnade med telefonen i handen igår, jag som skulle skicka ett sms. Det smset jag höll på att snickra på, var väldigt luddigt när jag vaknade kl 6 imorse.

Och nu sitter man här igen.. Vid den livlösa, dötrista bloggen. Det var ett tag sen jag skrev några vettiga funderingar och tankar. Jag tror att jag har brist på energi för att skriva, för att jag är rätt glad för tillfället. När man är arg och tycker att alla är fullbordsidioter så går det mycket enklare att bara låta texten skrivas typ av sej själv.

Snart ska jag ordna till den feta fläskfilén där nere som typ väntar på att bli stekt. Hacka en massa jävla grönsaker och ska försöka göra en lyckad gryta på de.. Äh vaffan, det fixar ju jag. Ris och creme fraiche is the secret success.

Lyckat. Eller inte. Kanske? Skoja inte.. Mecka? Helst igår... Kanske imorgon?

So long fuckfaces!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0