Nattfunderingar.

Just för tillfället känns min hjärna större än kraniet. Har så fruktansvärt ont i huvudet. Vill bara lägga mej ner och dö. Så roligt ska vi inte ha det idag, inte. Har en del saker att göra innan jag lämnar detta liv.
Låter som om jag har uppdrag att uträtta, haha. Det är snarare saker jag VILL göra.

Nog pratat om det, jag är så himla mys sugen.
Vill kramas, känna närhet och bara vara allmänt glad.
Pussas, skratta och bara mysa.
Ska vi?



Imorgon ska jag till kusten. Äta gott och dricka gott med min käraste Fie. Saknar henne så att det gör ont ibland. Tack gode gud för telefoner! Annars hade saknaden dödat mej sakta, men säkert.



Godnatt era sötjävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0