Idiotisk.

Jag är en jävla idiot. Allt fel i detta liv grundas på mina egna handlingar. Rättegångshelvetet, brustna hjärtan, tårar i floder, blodiga händer, allt jävla äckel jag har utsatt min egen kropp för. Stunder då man varit så borta att man knappt skulle kunna känna igen sin egen vidriga spegelbild. ALLT är mitt fel i grund och botten. Jag är en idiot. Äcklig, vidrig, värdelös. Hur fan är jag ens värd dela luften med er? Sitter i fosterställning och skakar eller gungar medvetslöst fram och tillbaka. Tom blick och kallt hjärta. Idiotiskt tänkade och på fri fot. Jag kan inte ens låta någon röra mitt ansikte utan att jag backar undan. Är så rädd för att det ska göra ont. Får panik av att känna händer på min kropp. Gåshud sprider sej över hela kroppen av att bara minnas tillbaka på all skit som livet gav mej. Hoppas att dina bruna ögon kan se, att jag aldrig mer kommer kunna bära ett äkta leende. Du har hjälpt mej att förstöra mitt liv. Du började, jag får fortsätta.
Och min grönögda vän, jag hatar det du har gjort. Men du var helt enkelt lika vilsen som jag. .
Ja, jag kanske är ett jävla psykfall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej du! nu ska vi inte va sånna, varför så ledsen? jag förstår att de kan va svårt att bara glömma de som hände, men försök iaf att INTE tänka på de, tänk på mig istället! :D

2008-11-04 @ 09:00:01
Postat av: Rikard

Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan jag var fem, men du hittar mig hela tiden." Puss på dig och håll hoppet vid liv sötnos

2008-11-04 @ 14:55:27
URL: http://dansbander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0