I got a brand new attitude and Im gonna wear it.

Nåt i den stilen. Hmm. Min blogg har ökat med en hel del nya läsare. Så vad är det ni kikar efter? Är ni nyfikna eller whats the matter? Vill ni veta en massa saker som jag knappt själv vet om?
Typ.. Vilken är godast? Kex choklad eller kitkat?
Vilket sorts vin jag drack i helgen? Vad jag hade för outfit idag? Vilka klädesplagg som matchas bäst med sin hårfärg? Vilken kille slash tjej du bör välja? Vem som var först i världen med herpes? Vilken porrfilm som innehåller störst kukar? Vad som ska sägas imorgon eftermiddag? Hur det kommer sej att man kan se månen från där man är, men om man var på månen skulle man fan inte kunna se den hålan du såg ifrån? Eller ska jag leta fram tillräckligt mycket fakta om varför just Yttrö ligger så förbaskat långt ifrån Skärblacka? (Jag önskar iaf att de låg närmre varann.)
Eller ska vi diskutera om varför du och jag inte tycker likadant? Varför frasen "vad händer efter döden" är som den är, den borde döpas om till vad händer efter livet, för tacka fan att döden börjar efter?!



Nähepp. Det ska vi inte få reda på idag heller. Åååh, vad jag önskar att jag vore dum i huvudet så man slapp fundera hela jävla tiden!

Kommentarer
Postat av: deruuu

Efter döden så komemr man till en annan planet o börjar ett nytt liv där , eller så kommer man hem till sin planet som ligger i en annan galax , utomjordningarna kankse skickade iväg oss från sin planet till denna planet , vem vet vi kanske e husdjur i deras ögon? vem vet jorden e kankse ett fängelse som vi blivit hit skickade vem vet vi kanske vaknar upp upp upp från hmm från ...............

2008-11-18 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0