En annans misslyckande, är en annans glädje.

Återigen, http://www.tjuvlyssnat.se/, is the shit!

Två småfulla killar ~18 klampar in på Statoil runt 23-tiden för att köpa lite cigaretter från en kvinnlig expedit ~25.
Kille 1: Ett paket Rödprince hårdpack tack.
Han får paketet och läser "Rökning ökar din chans till impotens".
Kille 1: Hmm... impotens. Vet du vad det betyder eller?
Kille 2: Ingen aning hörru.
Expediten: Ja, det är väl då du inte kan få upp den.
Kille 2: Fy fan vad läskigt!
Kille 1: Så pass... Nae, dom vill jag inte ha i så fall.
Killen lägger snabbt tillbaka paketet på disken.
Kille 1: Har ni inga med cancer som jag kan få istället då?

-

(En alkis kommer in på systemet, ser sig omkring och stannar upp.)
Alkisen (högt): Fyy faan! Bara en jävla massa amatörer!

-

(Två fyllon ~50 sitter och värmer sig och delar på en liten dricka.)
Fyllo 1: Har du Googlat någon gång?
Fyllo 2: Va fan säger du? Det är klart jag aldrig har golat på någon!
Fyllo 1: Jag sa Googlat!
Fyllo 2: Men vad fan tror du om mig! Jag golar fan inte!
Fyllo 1: Googlat, man gör det på Internet!
Fyllo 2: Kan man gola på internet? Jag hatar fan det här moderna samhället!

-

Några killar ~5 sitter och diskuterar hur de ska kunna förgöra tjejerna på dagis.
Kille 1: Vi ska göra en atombomb och släppa den över Sverige där ni är och sen så tar vi våra supersnabba motorbåtar och åker till Afrika!
Kille 2: Ja, och sen skjuter vi er med k-pistar!
Tjej 1: Men... Då tar jag och Anna våra hårdaste hårspännen och sätter fast de i era öron!

-


Utanför biljardcafé, Norrköping

Kille 1: ...nä fan är det sant mannen!?
Kille 2: Ja för fan, jag svär fan.
Kille 1: Nä för fan, de är inte sant fan.
Kille 2: Jo för fan. Jag svär på min iPod.

Skärblacka? Hahaha.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0