Bara ljug och säg att jag är vacker.

Allt är fel, jag borde lägga ner och fylla mig med vin. Jag ville skriva en glad sång till en glad melodi,

men inte fan blev den glad men melodin, den blev fin.

Så den behåller jag, det gör ju ingen skillnad i alla fall. För alla sånger jag sjunger är ändå till dig

men inte fan har det hjälpt, du vill ju ändå inte ha mig.




Du, allt jag önskar är att nästa gång du ser mig, snälla ljug och säg att jag är vacker,

ljug och säg att jag är just en sån som du vill ha.





Jag vet, jag verkar glad, men vet du att jag gråter varje dag? Det kanske inte är sant, det är det ingen som vet.

Det spelar inte nån roll, det är min hemlighet.

Och mina vänner dom, dom hör jag ändå aldrig nånsin av. Om dom inte är ledsna och nere nån dag,

för då ringer dom nog fan och vill prata ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0