Woohaa!

Jag blev kallad för att vara sveriges mest svårflörtade nyss. =p Det kanske är sant. Eller inte. Men det var rätt kul att höra det.  Oooh, min vackra Emelie. Saknar dej redan här juh. Det blev så tomt hemma utan dej. Och vad trevligt vi har haft under helgen.
Egentligen skulle jag bara vilja skriva ett långt inlägg. Tankar om allt och ingenting. Och som bara jag kan förstå. Få det sådär riktigt invecklat, så att folk automatiskt tycker att man är sjuk i huvet. Just det! En sak som jag inte har uppdaterat om är våran snygga ytterdörr. Den har blivit en fucking anslagstavla, där folk som kommer hit skriver nån hälsning. Känns rätt kul såhär när man tänker på det i efterhand. Varje gång man ska gå ut i den där frusna idiotiska världen, så påminns man om att det finns några få underbara människor trots allt. =)


Kusten är klar.
Molnen har skingrats.
Blicken är röd..
glöden är på spliffar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0