Tankar om allt och lite till.

Nyss hemkommen från jobbet. Inget fokus alls från min sida. Snurrar runt en massa i huvet just nu. Så jäkla mycket att tänka på, så det får mej att bli illamående.  Om man ändå bara fick stanna tiden... Och låta det som kommer, aldrig få komma. =/ Skulle vara rätt skönt nu..
Sitter och lyssnar på whiskey lullaby (se förra blogginlägget). Så vacker låt! Kommer aldrig glömma tystnaden vi tre delade under den låten efter valborg.

Som sagt. Precis hemkommen! Nikolaj ringde mej på bussen och undrade om jag ville komma över på nåt glas vin. Och ja, min sambo är ju inte hemma. Och jag är ledig imorn, got nothing to loose? Yeahyeah.

Planer för helgen då? På lördag blir det grillning hos Fie, med lite workmates och annat trevligt folk! Imorn har jag ingen aning. Bakis skulle ju iochförsig ha pimps n hoes fest imorrn. Haha! Men nää de blir nog lugnt för min del =)

Ooooh just det, igår tvingade jag med Fie hem till mej. Man går nästan i taket av att vara så mycket ensam hemma. Slutade med att vi lagade god mat, rökte vattenpipa och drack vin. Himla trevligt! Och vilka diskussioner! OMG! Fast jag och Fie tycker om att älta saker om och om och om och om igen..... Även fast vi vet hur våra diskussioner slutar, så kan vi inte låta bli att dra upp vissa samtalsämnen ändå.







"Dansgolv är till för dom som inte har råd att stå i baren!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0