Pumpad och dumpad.

Yeahyeah whatever, bara o knalla vidare och inte slösa ännu mer tid och energi! Nu är det ju så att jag inte är den där blonda bitchen, med timglasfigur och idiotiskt tänkande, som du går och dagdrömmer om. Och nej jag är inte miss perfect som du letar efter. Skulle vilja spola tillbaks tiden, och valt att inte träffa dej en sista gång. Undrar hur en snubbe kan vara sååå full of shit. Att inte bara ORKA vara ärlig. Skulle ha vaknat upp för ett tag sen, och gått efter mina innersta tankar att du bara hörde av dej för att du saknade någon. Någon! Vem som helst! 110% ? In your face!   
Fuck! Och det som stör mej mest är att jag gick på allt trams två gånger. TVÅ GÅNGER! Vilket pucko man har inneboende hos sej själv, i sina egna tankebanor, som låter sej så lätt fuckas utav andra.



Vad mer? Fyra gånger, på mindre än två veckor. Hur dum är du egentligen Sofie? Trodde du helt ärligt att det skulle bli bättre utav det? Och ge fan i att berätta dina confessions, folk blir bara besvikna på dej.

Livet ser in i mina ögon, och säger att nu börjar gå det utför, lilla du.
Slappna av, och lämna allt som får dej att komma bort från allt i nån minut,
blicka ta emot, och acceptera allt istället nu.
Vill tappa balansen, när jag står så nära kanten.
Tryggheten, jag önskar verkligen att jag fann den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0