Kebabrullebrajj

Googla på det ni! Jag och Fie skulle kolla upp lite saker på nätet. Och kom till en sida där det fanns recept på hur man kunde ha sattla som ingrediens i mat, bakverk osv. Ingrediens. Vilket jävla ord.  Anyway, kan säga att vi var helt oskyldiga, eftersom det inte alls var det VI googla efter. Men vi fick oss ett skratt iaf.

Den här helgen har varit sjuuukt trevligt =) Massa folk, god mat, härligt väder! Synd att klaga... Men å andra sidan så skulle mitt liv nog inte kunna vara värre än vad det är. Så splittrat. Trodde jag visste vad less var förut, men nu vet jag att jag är confused och lätt satt på botten. Och less på allt! Fast de e ingen idé att vara sur. Det hjälper ju inte mej ett enda dugg.


Idag ska jag till A. Och nästa vecka är det... Tänk att det redan har gått ungefär 5 månader. Sjukt vad tiden har gått fort! Och nu är det nästa vecka... Fy fan... =/ Det äter upp mej inombords. Men tror att det kommer kännas bättre, efter att jag varit hos A.

BTW har jag klippt av mej det långa håret. Riktigt skönt! Börjar jobba på restaurangen snart.. Känns så förbaskat skönt att få släppa alla tankar, och bara fokusera på jobbet. Anledningen till varför det har blivit uppskjutet är för att dom inte hade byggt klart andra delen utav restaurangen, men snaaaart så. =) Longing!


Såå... Skrivit av mej lite. Ska ta en cigg nu, sen ta o fixa till mej lite grann =) Sen har jag lovat Sara att maten ska stå färdig på bordet tills hon kommer hem. Det var faktiskt jag som erbjöd mej =) =P Jaja... That´s all folks!







When you first left me, I was wanting moore...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0