Jag bloggar, alltså finns jag.

Rethosta, mild förkylning, magont det var det den här lördagen  hade att bjuda på. Men även en söt Emelie som sov hos mej inatt. :) Det blev uppskjutet med grillningen hos Fie idag. Pga vädret. Men kika ut genom fönstret så förstår ni nog.
Nya planer då. Färga håret, systemet och kanske utgång. Men vi får se vart det bär.   

Var som sagt över en sväng till Niks i torsdags. Hade über trevligt, snackade lite skit, drack vin och lirade xbox.

Sverige vs Kanada. Och Ryssland vs Finland. Ryssland och Finland. Hur stor är chansen? Aiight, ni vet vart jag vill komma. Ryssland spöade Finland.Och ska man leta riktigt långsökt.. Såå ja. ÄSch. Nu börjar det spåra ur lite. Tänker inte avsluta det jag påbörjat. Kan hända att man ger lite för mycket detaljer och information. =P

Tänkte dela med mej utav en kul händelse som Linus berättade för mej för ett tag sen.

Linus och hans polare är utomlands. En utav dom, fick lite väl mycket dricka i sej. (Lätt hänt!) Svinfull, aspackad, askalas, dyngrak, you name it!
Han vinglar ute på gatan, och en hoe börjar prata med honom.
Hoe -Hi !
Han - Hello...
Hoe -Do you want to getting laid? Only.... (priset)
Han försöker hålla sej på fötterna, och inte ramla omkull. Tittar på henne upp och ner, och till slut klämmer fram.
- Its to big for you.... Anyyywäääj!  



So long suckersssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0