Gästblogg numero TVÅ!

Tjoho:) Nu är jag inne och gästbloggar igen. Håll till godo :p
OBSERVERA: Varning för väldigt interna skämt

På jobbet:
Fie: Anna jag ska få en vattenpipa på lördag i för tidig födelsedagspresent!
Anna: Åh va kul, när fyller du?
Fie: Den 3:e
Anna: Jaha, men då har du ju redan fyllt.
Fie: Nää..? Jag fyller år i juni!
Anna: Jaha :) Vilket datum??

Hört på valborg:
" Men, jag har ju tänkt på dig...."
" DU! Jag tycker synd om dig som tänker på mig!"

Hänt i helgen:
" Det är så kul att få träffa dig igen."
"Jag tycker också det är kul att se dig igen!"
" Detsamma"

Jag och Sofie sitter och röker på trappan och är i en djup diskussion om en tjej som blev för full på krogen:
Sofie- Jag tänker i alla fall inte skämma bort mig* så mycket som hon gjorde!
*
skulle ju vara: skämma ut mig

I bilen på väg hem var jag och Sofie nära att köra över en grävling:
Fie: "  En gång när jag körde Gustafs båt var jag nära att krocka med en ÄLG!"
Observera då att jag hade båten på släp, efter bilen.....


That's all for now.
All yours
FIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0