Fortuna multis dat nimis, nulli satis . .

Hjärtat har drunknat i tårar.  Har tappat räkningen för längesen, på tårarna som har fallit för dej. Vill leva i våra bra stunder. Du hade den där tryggheten som jag så länge letat efter. Det var med dej jag kände mej trygg. Och vem kan jag vara trygg hos nu, när du fick allt vi byggt upp att rasa, och nu när vi inte är tillsammans längre, på grund av allt som har hänt? Känslorna jag fick idag, både tyngde mitt hjärta och lättade på det. Aldrig har mitt hjärta och min själ varit så förvirrade. Vill, och vill inte. Samtidigt. Saknar hur du kunde vända på allt som var så fel, till att bli så rätt. Älska, glömma, förlåta? Heter det inte så?
Hade jag haft all makt i världen, skulle jag kasta bort problemet från oss två. Spelar ingen roll vad jag än gör, vart jag än är, du finns alltid där nänstans i mina tankar. .




image183
Serva me, servabo te.




She put him out like the burnin' end of a midnight cigarette.
She broke his heart, he spent his whole life tryin' to forget.
We watched him drink his pain away a little at a time.
But he never could get drunk enough to get her off his mind. .



The rumors flew but nobody knew how much she blamed herself.
For years and years she tried to hide the whiskey on her breath.
She finally drank her pain away a little at a time.
But she never could get drunk enough to get him off her mind. .
Whiskey Lullaby




--------------------------------------------------------------------------------------------------------
La familia, Sofie, Emelie, Sara, Anna. Tack för allt stöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0