Berusade Tankar.

Känns lite svårt att berätta detta.
Men du är nog den rätta.

Även om jag springer tusen mil, så kan jag alltid springa tusen till.
Ord kan inte beskriva det vi hade, det är alldeles för mycket därtill.
Vill komma till en trygg atmosfär.
Där jag kan glömma att du lämna min värld.

Ingen annan kan ge en sån underbar, och härlig känsla.
Tryggheten som finns hos dej stoppar min rädsla.
Vart är du min vän? Ta och ring mej sen..
Så vi kan tala ut, för vi har inte pratat sen dess.
Saknar det vi hade, och allt det vi sa till varann. 
I hjärtat ligger minnena kvar och sorterade noggrannt.

Minns vartenda ord utav det vi sa.
Och vart vi var, verkar som om jag är kvar.
Får inga svar på dom frågorna jag ställer,
Vill inte erkänna, men jag gråter för oss på kvällen.

Mitt inre skakar, och du fyller mina tankar.
Kan inte få en lugn stund, vi två i mina drömmar för en lång sekund.
Står kvar och tänker på allt jag minns,
vi träffas ibland, men det var länge sen sist.

Ville aldrig blinka, för du var så himla söt
Saknaden och längtan efter dej är skyhög.
Vill bara ligga kvar i sängen hela dan,
o lyssna noga på varenda andetag,
så jag känner att jag lever, fast jag minns min vän.
Men jag hoppas verkligen att vi kan ses igen..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-13 @ 20:01:20
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0