Yesterday.

Det var rätt segt igår, jag försov mej för ovanlighetens skull (Läs: som vanligt). Jag Maria och Sara gick ut på en liten utgång i Tisdags på RedRoom. Slutade med någon kanna öl. Som sagt, inte konstigt att jag inte kom upp i tid igår. Anyway, kom till jobbet sen iaf, J slutade när jag kom så det var ju inge vidare. Tur så var ju M där iaf, haha, det finns verkligen ingen hejd på den människan! Han måste ha några skruvar lösa eller för hårt skruvade!

Anyway när vi slutade, skulle jag åka ner med hissen så står det en annan snubbe där, vi börja snacka. Visade sej att han var ny, och bara jobbat där igår. Och allt slutade med att han följde med till bussen och vänta med mej i 45 minuter. Inte dåligt, inte dåligt! Kan ju berätta så mycket som att han var riktigt ögongodis!
Jävla B, som ska komma o skämma ut mej. Kommer och försöker pussas bara sådär. Nää ska ta o lära han en ordentlig läxa... moahaha! Eviiiil !

Hursomhelst ifall allt går vägen, så ska ska jag flytta in hos Sara i stan, om någon vecka. Hon är så underbar, och tror faktiskt att vi kan trivas bra ihop! Är ju endast en nödlösning fram till sommaren, för då jobbar jag ju i öregrund. Sen efter sommaren så lär man hitta något eget med Sofie antagligen. Känns skönt att man har lite framtidsplaner iaf. =)



Sofie har ett hjärta av guld.. Jag kommer vara dej evigt tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0