Stockholm, Magnus Betnér!

Håld jår hårses! Magnus Betnér?! Jaa där kan man ju snacka om den bästa presenten någonsin under mina 20 år! Vi var där i Sthlm i 3 dagar. Hade helt galet kul! Jag o Fie... Vi kan vi ;) Kikade på film första kvällen med Micke.. Rambo, råååååå film! Vi fick sova ut på Tisdagen så det var nice, sen var det bara o korka upp och kila ner på stan. Vi gick och åt på Jensens, sen vidare till China Teatern där Betnér skulle uppträda. Han var helt klockren live =) 
Efter det skulle vi hooka upp med Filip och grabbarna, men det blev inte riktigt så. Vi på varsitt håll, och dom på deras.  Vad finns mer att säga? What a night what a night! =D Toksköna dagar där i Sthlm och det har jag DEJ att tacka för, Fie... Love!

Bilder... damdidamdam....!


image114
Resan bort till Capital of Swedie.
image113
Vi kom precis från jobbet.  Också resan dit btw...
image115
Så här KUL är det att åka tåg =P
image112
Näämen se här, vad som fick sällskapa oss på en tisdag förmiddag =p
image116
Fie efter lite vin =p
image111
Reeeelaaaaaax!
image110
Min Soulie, vi är väll på väg ner på stan antar jag =p
image109
Självaste Betnér! Bättre ståuppkomiker får man leta efter!
image108
BRA jävla sliriga! Tror vi är på väg hem till Micke från stan..
image107
Ååååh vill se han igen =D
image106
Ska precis lämna lägenheten... Och åka tillbaks till Uptown.


That´s All Folk´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0