Måndag morgon...?

Kom hem för nån timme sen... Har vart på bio. Riktigt bra film... Och mysigt sällskap! =) Kilade upp på terrassen senare. Nästan skamligt då jag inte visste vad det var för skillnad på cappuccino och latte =p Men jag o Dani kom fram till att det kanske är grädde, eller socker som avgör det. =P Skamligt? Jo med tanke på att jag gått restaurang linjen, gått en barista kurs. Äh, men inte kan man ha koll på allt heller. Det skulle ju bara vara mer rörigt i skallen, än vad det redan är! Och vilket väder! Kunde ju nästan göra rökringar, fast man inte rökte, SÅ kallt var det! Syrran hade 15 minus hemma hos sej. Urr! Men visst är det månaden Mars som har det värsta busvädret? Att det kan vara varmt ena dagen, och kallt nästa. Ska krypa ner i sängen nu, så man slipper tänka en massa. Åh vad det är skönt att sova! Bara slippa grubbla för en stund... Som sagt, de måste bli av en hel del changes i mitt liv. Och det är bråttom!

Ångad eller skummad mjölk är skillnaden =p

P.Diddy - Last night
musikorgasm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grädde och socker..:)
söt du är:p

2008-03-24 @ 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0