Konversation.

Jag och D.J pratar om singel livet. Eftersom vi båda inte hittat någon ännu som kan sätta guldkant på våran vardag.
En stund i konversationen.

Jag - Det är svårt det där... Det är vi kräsna petiga jävlar som är kvar..
haha.. nejmen... ska man leta eller hoppas att nån vänder på just den stenen man ligger under och hittar en?

D.J - haha ja du.... letar man så hittar man bara idioter... man får nog gå och hoppas att nån lyfter på den stenen man ligger under..
JagMen om alla som letar bara hittar idioter.. då skulle ju alla sluta leta till slut.. och då skulle alla ligga kvar under sin sten, då skulle ju ingen hitta någon.
D.J - ska se om jag hittar nån sten imorgon, då ska jag vända på den å se om jag hittar dig..



Dagen efter är jag på jobbet och får ett meddelande på telefonen. Ett mms där det står...
Du fanns inte här heller. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0