Kärleken är inte blind, men ganska närsynt.

Himla bra mening det där. Ligger mycket sanning bakom de!

Anyway. Ska iväg till jobbet snart... Både jag och Sofie hade ställt kl på 7. Men vi snoozade fram till 9 - 9.30. Helvete vad trött man kan vara egentligen! Kanske beror på att man sovit så mycket nu under helgen, med tanke på påsken o allt? Maybe maybe.... Måste ta o vända tillbaks på dygnet känns det som, lite farligt att jobba kväll faktiskt. Jag och Sofie kikade på Romeo & Julia igår. Så vacker film! Jag brukar inte tycka om kärlekstrams när det är på film och sånt... Men Romeo & Julia får vara ett undantag!
Vi köpte den och en annan film igår.. Så det blir väll av att kika på den andra filmen när man kommer från jobbet ikväll, hoppas jag!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0