Ja nje panjemajo... =/

Snart dags o säga bochoy...

Yeah im back.. Har inget vettigare för mej. Har knappt rört chipsen och coca colan.. Daamn... Dom skulle ju få vara mina bästa vänner ikväll =P Har hänt naaaaada ikväll. Både skönt men också totalt worthless. Marco ringde och hjälpte till o fördriva tiden. Thaaank lord for Marco! =P Skulle egentligen ut o ta en öl me han ikväll. Men bussen gick så tokigt, så det blev inte riktigt så.. Som sagt chirre o cola fick hålla mej sällskap. Jag är ju inte så insatt för det där med Melodifestivalen heller, inte ett dugg insatt med andra ord. Så jag har fått nöja mej me o zappa heeeela kvällen. Ska väll dra på nån halvsunkig film så man slocknar nån gång.. För mycket kaffe idag känner jag. =P



Varje dröm, rimmar på glöm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0