Förfest & Birger Jarl

Blev väckt av sötnosen Emelie, som ringde runt tolv tiden. . Såå sliiiten man var. Skulle egentligen in o jobba men hoppade det. Försov mej ju allt för länge =p Då vare bara o puffa lite på Fie, som sussa så sött. Men man kan ju inte sova bort hela dagen. Tog det lugnt första timmarna, duschade och fixade sej plus systemet på bara nån timme. Fie hann med o klippa mej också =) Gracias! Ååh det är ju ett sånt där jobbigt bolag i Pennybottom. Man tar nummer lapp, sen får man säga allt man ska ha. Alltså man får inte gå o plocka själv. Skulle ju köpa åt tre personer... Men minnet var med mej, då jag fick rätt dricka med mej hem!

Bussen in till stan gick seeeeegt. Fie skulle på middag så man fick ju inge sällskap heller.. =( Men väl inne i stan, blev det till att möta upp tjejerna. Käkade lite och traskade hem till Carro. Mitt i alltihop så ringer Malin. Härligt o prata med henne. =) Så vi har spikat en träff nästa vecka... =)

Jag med handen under klänningen.."Jääävla fittpiercing!"
Alla kollar som fågelholkar på mej.
Lugnar ner dom med att jag mena navelpiercingen som hade fastnat i klänningen! Hahahaha så jävla fel de kan bli! Blev nästan magknip för alihopa där ett tag =D

Himla trevlig kväll! Orkar inte gå in hårt för detaljer osv. Skippar den biten =P Riktigt kul med nya ansikten för en gångs skull!


För tillfället så känner jag mej totalt avslagen. Fie har åkt iväg och solat och här sitter jag och filurar. Tur att hon skulle köpa med sej chips o cola! Moahaha. Goff! Haha, hade ju lovat att jag inte skulle fylleringa... Stackars Poja som blev offret inatt =p Äh jag gav bara igen, efter att han ringde mej fem halv sex en lördag för någon vecka sen. Nu är vi kvitt! =D haha.

Carro - "Tänk om personen ifråga sover."




Nää nu ska jag krypa ner i sängen med NakenJannes bok, har bara nåt kapitel kvar i den. Haha, han är klockren han, min chef =) Ska för den delen vänta på att min älskling Fie kommer hem snart igen...  =)


Puss.


Btw har en deadline på söndag.... Får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0