Fcuk,,,

Har precis kommit hem från en häääärligt utgång med massa trevligt sällskap! Började med en fika på storken med arbetskollegerna. Sen slutade det med att jag och Sofie glider över till Redroom och tar en varsin kanna öl. (Notera varsin!). Poja kom sen över och gjorde oss sällskap.
Haha värdelööööösa raggningsknep!
"Måste bara fråga... Är ditt hår naturligt flottigt eller gör du något med det?"
Hahahaha... hade jag varit den bruden hade det blivit en bitchslap inom 0,2 sekunder!!!
Anyway ruggigt trevlig kväll, nice att ägaren som jag känner sen förut, hade tid att sällskapa med mej och Sofie under ett bra tag.


Känner mej så halv för tillfälligt. Fyfan =( Och inte nog med att mitt ex ringt hela kvällen. Snacka om att röra om i grytan! Har verkligen släppt honom... Men om man haft känslor för någon, så det är klart att dom blossar upp lite igen! Ska gå vidare och glömma... Kanske dags att byta nummer? Jo tack...  Kan ju inte tänka på den där jag dejtade under våren heller.. Faaaaaaaaaaan! Kan man itne bara ta o släppa allt och bara lets go on!
Och jag vet ju själv att jag kan så lätt tröttna. Jag behöver verkligen någon att jaga för att jag ska hålla uppeintresset... Jävla fucking värdelöst shit liv man lever...!!!!!!!!!!! Blir så less på mej själv... Varför kan man inte bara vara nöjd?!

Vill känna trygghet hos dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0