Bakis & Ågren

Emelie och Sofie sover.... Och jag har varit vaken i någon timme. Och jag är sååååå uttråkad. Ikväll ska vi fiesta lite, eftersom Emelie fyller år, så det blir tydligen lite käk och allmänt mysigt! Längtar tills ikväll, då ågren har gått sin väg, och bakfyllan släppt! Ska nog ta o gå in och hoppa på sömntutorna... Moahaha.. Måste ju ner på stan och fixa och trixa.

D är på kryssning. Och jag kände ett sånt stort behov utav att bara sticka iväg! Skulle vara så underbart skönt. Sluta tänka på allt groll och det som bara har fuckat ur.

Jag har märkt en sån jävla onödig skitsak jag sysslar med... Jag brukar ALLTID ha fina naglar. Och nu när det börjar krypa i kroppen, och när jag är såhär pass orolig och nervös. Så har jag sönder naglarna omedvetet fast medvetet på samma gång.... So discusting!


Fick ganska många kommentarer om min video jag la upp för en tid sedan här på bloggen, och jag ska berätta en hemlis. Det är NakenJanne som spelar kula. Ja, jag vet själv att den är lite otydlig! Men så är fallet iallafall!


Bochoy zayka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0